סיעת ימינה התכנסה: "עדיפות להקמת ממשלת ימין"

אבי רבינא No Comments on סיעת ימינה התכנסה: "עדיפות להקמת ממשלת ימין"

בהודעת סיעת ימינה שהתכנסה היום נאמר כי "העדיפות היא להקמת ממשלת ימין תחילה, ובמקביל לפעול להקמת ממשלת אחדות לאומית. רק אם שתי האפשרויות לא יתאפשרו, ולאחר שימינה עשתה כל מאמץ להקים ממשלה טובה בישראל, נלך בלית ברירה לבחירות חמישיות"

Israeli Defense Minister Naftali Bennett delivers a statement to the media in Ariel, in the West Bank, January 26, 2020. Photo by Sraya Diamant/Flash90 *** Local Caption *** ????? ????? ????? ???????? ??? ???? ?? ??????? ????? ??? צילום: Sraya Diamant/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סיעת ימינה התכנסה היום (ראשון) לישיבה, במהלכה עדכן יו"ר התנועה, נפתלי בנט, את חברי הסיעה ב'מאמצים להקמת ממשלה מתפקדת ויציבה בישראל', לשון הודעת ימינה. בהודעת הסיעה נכתב כי "סיעת ימינה עומדת מאוחדת ואיתנה מאחורי מדיניות בנט להקמת ממשלה ולמניעת בחירות חמישיות והידרדרות לכאוס".

בסיעה ציינו כי "העדיפות היא להקמת ממשלת ימין תחילה, ובמקביל לפעול להקמת ממשלת אחדות לאומית. רק אם שתי האפשרויות לא יתאפשרו, ולאחר שימינה עשתה כל מאמץ להקים ממשלה טובה בישראל, נלך בלית ברירה לבחירות חמישיות".

בתוך כך, יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' פתח היום במתקפה על מספר עיתונאים המזוהים עם נתניהו בשל התקפותיהם עליו ועל התבטאויותיו שאינו מחויב לראש הממשלה: "יש כאן מישהו שעוד לא התגולל/בנה תיאוריה בגרוש/עשה סיבוב על הציונות הדתית הבוקר?", כתב סמוטריץ'. "ריקלין, מגל, אבישי בן חיים ודומיהם, אנחנו לא עובדים אצלכם אז אל תטיפו לנו מוסר ואל תתנשאו עלינו ביהירות מכוערת וכפויית טובה. הפטרונות שלכם על עם ישראל והיומרה לדבר בשמו ולהכפיש את הציונות הדתית מביכה". סמוטריץ הוסיףף "דברו בשם עצמכם ולא בשם עם ישראל, הימין או הליכוד".

לדבריו "יש לנו דרך וערכים ואחריות לעם ישראל ואנחנו מממשים אותה כפי שאנחנו מבינים במגרש הפוליטי. אנחנו חלק מהמחנה הלאומי ופועלים להקמת ממשלת ימין ולא זקוקים לתעודת יושר וציונים מכם".

עוד הוסיף יו"ר הציונות הדתית: "בינתיים השיטה הזו שלכם להתגולל ולהוציא מהמחנה כל מי שחושב אחרת או מרשה לעצמו להעביר ביקורת היא שריסקה לרסיסים את מחנה הימין ולא מאפשרת היום להקים ממשלה. שבו בשקט ותנו לנו לנסות לשקם ולבנות כאן משהו. מזל שאנחנו לא מרגישים אורחים במחנה הלאומי ולא זקוקים לאישור שלכם להיות חלק ממנו".



0 תגובות